Pàgines

dilluns, 1 de juny del 2015

TUTORIAL: Capes de bany MINION

Volia fer un detall pels fills d'una amiga, i com que són súper fans dels Minions, només vaig haver de mirar alguna foto per internet i voilà!

TUTORIAL

Per fer 2 capes de bany per a nens de 2 a 8 anys (aproximadament, per la mida), tan sols necessites;

2 tovalles 70x140 cm de color blau
1 tovallola 50x100 cm de color groc
retalls de roba
maquina de cosir

Agafem la tovallola petita (la groga) per tal de fer les caputxes i tallem dues peces de 64x25 cm aproximadament. Jo també vaig tallar la part extrema de la tovallola perquè quedés tot simètric a l'hora de cosir-ho.

Un cop hem tallat les dues caputxes, les dobleguem per la meitat amb la vora acabada marcada en color taronja cap a fora, i la part posterior l'arrodonim agafant un plat com a plantilla. 

Ara que ja tenim les caputxes tallades, les cosim per la part posterior (marcat en color vermell en la imatge inferior) primer amb un punt normal i després ho rematem amb un zigzap perquè no es desfili quan la rentem. 

Ara ja podem unir les caputxes al mig de la tovallola de 140x70cm, doblegant-la primer per la meitat per saber on és el mig i així el fem coincidir amb la part de la costura de la caputxa. En el meu cas, les tovalloles eren d'IKEA i tenien una petita nansa cosida que li va de fàbula per penjar-les. Jo vaig cosir la caputxa a la tovallola amb un punt zigzag bastant ample per tal de que quedés la unió més forta. 



Ara toca el torn de fer la forma dels ulls i cosir-los. Aquí ja és qüestió d'imaginació al poder. En el meu cas, vaig fer servir una bobina de cinta per fer la rodona blanca i una bobina de maquina de cosir per la part negra, la petita. Per les cintes negres, ho vaig fer una mica a ull. Això si, vaig posar-hi fliselina termoadesiva per darrera, ho vaig posicionar i planxar per tal de que quedés fixat. Un cop fet això, vaig cosir-ho amb zigzag molt tupit perquè simulés un brodat, tant per les aplicacions com pels cabells i la boca.


Espero que us hagi agradat el tutorial. Jo l'he trobat molt senzill i el resultat no pot ser més bo. 

Si voleu buscar vídeos, fotos i altres tutorials, us recomano que busqueu al google "hooded towel tutorial" o similar, i trobareu infinitat de versions diferents de tovalloles en forma d'animals.


4 comentaris:

  1. Quina xulada de tovalloles!! I molt ben explicat tot el procés!

    ResponElimina
  2. Anna!!!sóc la Marta!!!quina xulada tot el que fas!!!estàs feta una artista!!!petonets!!

    ResponElimina