Pàgines

dilluns, 1 de juny de 2015

TUTORIAL: Capes de bany MINION

Volia fer un detall pels fills d'una amiga, i com que són súper fans dels Minions, només vaig haver de mirar alguna foto per internet i voilà!

TUTORIAL

Per fer 2 capes de bany per a nens de 2 a 8 anys (aproximadament, per la mida), tan sols necessites;

2 tovalles 70x140 cm de color blau
1 tovallola 50x100 cm de color groc
retalls de roba
maquina de cosir

Agafem la tovallola petita (la groga) per tal de fer les caputxes i tallem dues peces de 64x25 cm aproximadament. Jo també vaig tallar la part extrema de la tovallola perquè quedés tot simètric a l'hora de cosir-ho.

Un cop hem tallat les dues caputxes, les dobleguem per la meitat amb la vora acabada marcada en color taronja cap a fora, i la part posterior l'arrodonim agafant un plat com a plantilla. 

Ara que ja tenim les caputxes tallades, les cosim per la part posterior (marcat en color vermell en la imatge inferior) primer amb un punt normal i després ho rematem amb un zigzap perquè no es desfili quan la rentem. 

Ara ja podem unir les caputxes al mig de la tovallola de 140x70cm, doblegant-la primer per la meitat per saber on és el mig i així el fem coincidir amb la part de la costura de la caputxa. En el meu cas, les tovalloles eren d'IKEA i tenien una petita nansa cosida que li va de fàbula per penjar-les. Jo vaig cosir la caputxa a la tovallola amb un punt zigzag bastant ample per tal de que quedés la unió més forta. 



Ara toca el torn de fer la forma dels ulls i cosir-los. Aquí ja és qüestió d'imaginació al poder. En el meu cas, vaig fer servir una bobina de cinta per fer la rodona blanca i una bobina de maquina de cosir per la part negra, la petita. Per les cintes negres, ho vaig fer una mica a ull. Això si, vaig posar-hi fliselina termoadesiva per darrera, ho vaig posicionar i planxar per tal de que quedés fixat. Un cop fet això, vaig cosir-ho amb zigzag molt tupit perquè simulés un brodat, tant per les aplicacions com pels cabells i la boca.


Espero que us hagi agradat el tutorial. Jo l'he trobat molt senzill i el resultat no pot ser més bo. 

Si voleu buscar vídeos, fotos i altres tutorials, us recomano que busqueu al google "hooded towel tutorial" o similar, i trobareu infinitat de versions diferents de tovalloles en forma d'animals.


4 comentaris:

  1. Quina xulada de tovalloles!! I molt ben explicat tot el procés!

    ResponElimina
  2. Anna!!!sóc la Marta!!!quina xulada tot el que fas!!!estàs feta una artista!!!petonets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies! Llastima que ara no tingui massa temps! Jeje

      Elimina